Największe błędy Kim Kardashian i czego możesz się od nich nauczyćWidzisz to na Instagramie, Twitterze i Facebooku przez cały czas: Ludzie zamieszczają posty o swoim nowym przedsięwzięciu biznesowym lub dzielą się kilkoma wskazówkami, jak uruchomić udaną firmę. To inspirujące widzieć, że tak wiele osób jest gotowych do podjęcia skoku i rozpoczęcia własnego biznesu. Ale - jak być może zauważyłeś z tych przykładów - nie każde przedsięwzięcie kończy się sukcesem. Na szczęście dla nas, możemy się wiele nauczyć na błędach innych ludzi. Nawet takie gwiazdy jak Kim Kardashian wskoczyły w biznes, który nie okazał się taki, jak się spodziewały. Jeśli uważasz, że masz to, czego potrzeba, aby być przedsiębiorcą, to czytaj dalej, aby uzyskać kilka informacji poufnych na temat tego, czego nie robić podczas uruchamiania firmy.

Nie bój się prosić o pomoc

Bez względu na to, jak bardzo jesteś pewny siebie, będziesz popełniał błędy. Zdarza się to każdemu, nawet celebrytom. Jeśli nie masz doświadczenia w jakiejś dziedzinie, nie bój się dotrzeć do ludzi, którzy mają. Mogą być bardziej niż szczęśliwi, aby pomóc ci. Pamiętaj, że nie musisz robić tego sam. Jeśli masz dobry pomysł i możesz go zrealizować, znajdą się ludzie, którzy będą chcieli Ci pomóc. Musisz tylko poprosić.

Poznaj swoje mocne i słabe strony

Nie znajdziesz sukcesu w biznesie, jeśli nie będziesz w stanie dowiedzieć się, w czym jesteś dobry, a co jest twoją słabością. Ważne jest, aby być uczciwym wobec siebie i wiedzieć, co to jest, że nie jesteś dobry w. Może nie wiesz zbyt wiele o marketingu lub księgowości. To dobrze - znajdź ludzi, którzy pomogą Ci w tych aspektach biznesu, abyś mógł odnieść sukces.

Nie pozwól, aby gwiazdy z listy A popierały twój produkt

To jest błąd, który wielu celebrytów popełnia, gdy zaczyna biznes. Myślą, że przez posiadanie wielkiego nazwiska popierającego ich produkt, będzie on automatycznie sprzedawany. Ale w rzeczywistości ma to odwrotny skutek. Konsumenci nie ufają już produktom, które są wspierane przez celebrytów, ponieważ wiedzą, że celebryci zazwyczaj dostają za to pieniądze. Nie robią tego dla dobra firmy lub produktu - robią to dla pieniędzy.

Upewnij się, że dostarczasz wartość swoim klientom

Są dwie ważne rzeczy, na które należy zwrócić uwagę przy marketingu swojego produktu. Jedna to taka, że produkt musi być wartościowy dla klienta - musi rozwiązywać jego problem. Nie może być po prostu czymś, czego nie potrzebują. Drugą rzeczą jest to, że musisz jasno określić, czym jest Twój produkt i co robi. ## # Zawsze miej plan B. Gdy zaczynasz swoje nowe przedsięwzięcie biznesowe, powinieneś zawsze mieć w głowie plan B. Nie ma znaczenia, czy twój biznes odniesie sukces - zawsze coś może pójść nie tak. Nie każdy produkt będzie hitem i nie wszystkie Twoje działania marketingowe będą udane. Ważne jest, aby zawsze mieć plan awaryjny na wypadek, gdyby coś poszło nie tak.

Mam nadzieję, że nauczyłeś się kilku rzeczy z błędów Kim Kardashian. Prowadząc biznes, ważne jest, aby mieć plan awaryjny, znać swoje mocne i słabe strony i nie bać się prosić o pomoc. Ważne jest również, aby upewnić się, że dostarczasz wartość swoim klientom i nie skaczesz po bandzie lub jesteś zbyt zależny od gwiazd z listy A, aby osiągnąć sukces swojego produktu.