Poduszki z nadrukiem, leżaki z logo i torby reklamowe, czyli 10 najpopularniejszych gadżetów promocyjnychGadżety promocyjne pomagają budować pozytywny wizerunek marki i poprawiają jej rozpoznawalność. Poznaj 10 chętnie wybieranych przez przedsiębiorców gadżetów reklamowych i znajdź wśród nich akcesoria dla swojej firmy.

 

  • Kominy reklamowe

Komin reklamowy to elastyczny materiał z dowolnym nadrukiem, przeznaczony do noszenia w okresie jesiennym i zimowym. Przydaje się podczas aktywności na świeżym powietrzu, np. w czasie spacerowania, biegania czy jeżdżenia na rowerze. Zapewnia użytkownikowi komfort termiczny, chroniąc go przed zimnem czy wiatrem. Może być noszony na różne sposoby – jako chusta, opaska na głowę czy czapka.

  • Torby reklamowe

Torby reklamowe są prawdopodobnie najczęściej wykorzystywanym narzędziem marketingowym. Popularność zyskały prawdopodobnie dzięki dużej funkcjonalności i niskiej cenie. Aby odpowiednio odgrywały swoją rolę, powinny być wykonane z trwałych materiałów. Nadruk na tkaninie musi charakteryzować się odpornością i wytrzymałością. Dzięki odpowiedniej jakości komponentów torba reklamowa przez długi czas będzie dobrze spełniała funkcję promocyjną.

  • Parawany reklamowe

Parawany cieszą się szczególną popularnością zwłaszcza na polskich plażach. Pomagają zapewnić urlopowiczom odrobinę prywatności na zatłoczonym wybrzeżu. Mają dużo materiału, na którym można umieścić dowolną grafikę lub nadruk. Parawany reklamowe z logo firmy są doskonałym pomysłem na prezent dla klientów. Pozwolą wypromować markę i zapewnią jej większą rozpoznawalność.

  • Poduszki reklamowe

Poduszka z nadrukiem to kolejny pomysł na ciekawy gadżet reklamowy. Na jej poszewce da się z łatwością umieścić dowolny napis lub grafikę, np. logo firmy lub hasło promocyjne. Może wzbogacać wnętrze siedziby firmy czy samochodu służbowego. Nie ma również przeciwwskazań, aby ofiarować ją klientom w formie podziękowania za współpracę. Sprawdzi się też jako miły upominek zachęcający do polecania firmy innym konsumentom.

  • Ręczniki reklamowe

Ręczniki reklamowe z logo firmy to uniwersalne gadżety promocyjne o wielu zastosowaniach. Mogą być rozdawane klientom w formie podziękowania za współpracę. Sprawdzą się również w roli nagrody za udział w konkursie organizowanym na evencie promocyjnym. Ponadto warto rozdać je pracownikom, co może przyczynić się do rozpowszechniania przez nich pozytywnej opinii o przedsiębiorstwie i wpłynąć korzystnie na jego renomę.

  • Koce z nadrukiem

Koce z nadrukiem to kolejny funkcjonalny gadżet promocyjny. Umilą chłodne wieczory i przydadzą się w czasie niejednego pikniku. Klienci obdarowani takimi prezentami prawdopodobnie odwdzięczą się za podarunek „miłym słowem” o firmie i zachęcą swoich znajomych do skorzystania z jej usług.

  • Hamaki reklamowe

Hamaki reklamowe to nieoczywisty, ale bardzo przydatny gadżet promocyjny. Spodoba się zwłaszcza właścicielom domów jednorodzinnych i ogródków działkowych, którzy uwielbiają spędzać czas na świeżym powietrzu. Taki hamak z logo firmy powinien cechować się wytrzymałością na duże obciążenia i odpornością na zabrudzenia.

  • Leżaki drewniane z logo

Leżak z nadrukiem to prawdopodobnie ulubiony produkt reklamowy firm działających w branży gastronomicznej. Wygodne siedziska z logo na oparciu zachęcają klientów do zatrzymania się w lokalu na dłużej. Mogą też stanowić ciekawy upominek np. dla stałych gości lub zwycięzców konkursów organizowanych np. w social mediach.

  • Krzesło reżyserskie z nadrukiem

Krzesło reklamowe z logo to ciekawy gadżet dla firm o różnym profilu działalności. Można je umieścić zarówno w zakładzie fryzjerskim czy obiekcie hotelarskim, jak i w firmie gastronomicznej.

  •  Pościele reklamowe

Pościel reklamowa to doskonały pomysł na prezent dla klientów, ale przede wszystkim idealny dodatek do wnętrza obiektu hotelarskiego. Sprawdzi się jako gadżet promocyjny na różnego rodzaju targach i wydarzeniach branżowych.

Na opisanych powyżej akcesoriach lista oczywiście się nie kończy. Warto więc przyjrzeć się dostępnym propozycjom gadżetów i dobrać je do swojej strategii marketingowej.